Múlt hét pénteken mutatták be a Titanic musicalt a Szegedi Szabadtéri Játékokon. Peter Stone és Maury Yeston 1997-es musicalje ősbemutatóként érkezett a napfény városába, a csillagos ég alá. A premier előtt beszélgettem az alkotókkal, így a héten az elsüllyeszthetetlennek hitt hajó uralja a Színház az egész oldalt. Hétfőtől csütörtökig a színészekkel (Veréb Tamás, Vágó Zsuzsi), a karmesterrel és rendezővel készített interjúkat olvashatjátok, pénteken pedig érkezik a kritika!
Balassa Krisztián 2008 és 2016 között volt a Budapesti Operettszínház karmestere, tucatnyi nagysikerű musical, operett és opera fűződik a nevéhez, amelyben zenei vezetőként is közreműködött (a teljesség igénye nélkül: Elfújta a szél, Virágot Algernonnak, Fame – Hírnév, Egy anya története). 2016 óta Németországban dolgozik, azonban, ha lehetősége nyílik rá, szívesen hazatér egy-egy produkció erejéig (A vámpírok bálja, Sakk). Idén nyáron a Titanic musical zenei vezetőjeként és karmestereként köszönthette őt a szegedi közönség. A premier előtt a Maury Yeston által szerzett zenéről, a darab mondanivalójáról, valamint arról beszélgettünk, hogy működik-e a Titanic musicalként.
